چرا مس- آلومینیم بدون تماشاگر شد؟

چرا مس- آلومینیم بدون تماشاگر شد؟

دیجیپا: رییس هیأت فوتبال استان کرمان درباره ی دلیل عدم حضور تماشاگران در بازی مس رفسنجان و آلومینیم توضیح داد.


مهدی جهانشاهی در حاشیه دیدار مس رفسنجان و آلومینیم اراک در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: طبق مصوبه ای که در مراجع ذیربط امضا شده بود با توجه به این که استادیوم شماره دو محل تمرینی باشگاه مس رفسنجان بود و از نظر ایمنی و امنیت تماشاگران با مشکل روبروست این در حالیست که قرار بود سال قبل استادیوم شماره یک شهدای مس رفسنجان مورد بهره برداری قرار بگیرد.
وی ادامه داد: سال قبل به هر نحو مسابقات انجام شد اما امسال دو بازی داخل خانه فرصت داشتند که ورزشگاه شماره یک را برسانند. نقصها چمن این مجموعه هم برطرف شده و طبق اعلام قبلی هم قرار نبود مسابقه امروز در ورزشگاه شماره دو شهدای مس اجرا شود اما تا 48 ساعت پیش از مسابقه، مقامات محلی و استانی پذیرفتند که این مسابقه در این مجموعه اجرا شود اما بدون حضور تماشاگر.
رییس هیأت فوتبال استان کرمان درباب اینکه آیا مسابقه مس رفسنجان و استقلال هم در همین ورزشگاه شماره دو برگزار می گردد یا ورزشگاه شماره یک به این مسابقه می رسد، اظهار داشت: اینکه ورزشگاه شرایط حضور تماشاگران را دارد در دست شورایی است که در استان تشکیل می شود و مقامات مسئول ذیربط اظهارنظر می کنند و هیات های فوتبال و سازمان لیگ دراین زمینه دخالتی ندارند. ما منتظر اعلام نظر مقامات مسئول هستیم که بازی کجا برگزار می گردد اما صحبتی که باشگاه مس رفسنجان و مقامات شهرستان انجام دادند اینکه قول دادند برای بازی استقلال ورزشگاه شماره یک را برسانند.
جهانشاهی اضافه کرد: یکی از دغدغه های ما در هیات فوتبال عدم حضور بانوان است که در رفسنجان این اتفاق رخ نداده و ما وظیفه داریم که مدافع حقوق هواداران باشیم و حق بانوان رفسنجانی است که در ورزشگاه حضور داشته باشند. اگر ورزشگاه شماره یک راه اندازی شود شاهد حضور بانوان خواهیم بود.




منبع:

1402/06/31
13:18:58
5.0 / 5
331
تگهای خبر: بازی , باشگاه , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است