در فینال لیگ قهرمانان؛

مورینیو هو شد

مورینیو هو شد

به گزارش دیجیپا، در جریان دیدار رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا هواداران دورتموند مورینیو را هو کردند و به تشویق یورگن کلوپ پرداختند.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد دورتموند عبور کند و برای پانزدهمین بار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کرد.
این دیدار در حالی برگزار شد که حواشی جالبی داشت و از دید رسانه ها پنهان نماند.
در این دیدار یورگن کلوپ سرمربی پیشین دورتموند و ژوزه مورینیو سرمربی پیشین رئال مادرید در ورزشگاه حضور داشتند و زمانیکه نمایشگر ورزشگاه تصویر کلوپ را نشان می داد هواداران دورتموند بشدت او را مورد تشویق قرار دادند اما زمانیکه تصویر مورینیو روی نمایشگر نشان داده شد هواداران دورتموند او را «هو» کردند که بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.
یکی دیگر از ویدئوهایی که از این بازی منتشر گردید در ارتباط با جشن قهرمانی رئال مادرید بود که کارلو آنچلوتی را در جمع بازیکنان این تیم نشان می داد که درحال رقص و شادمانی است. بازیکنان رئال مادرید در جشن قهرمانی، کارلو آنچلوتی را روی دستان خود قرار دادند.
وینیسیوس جونیور که زننده یکی از گل های رئال مادرید بود به میان تماشاگران رفت و شادی خویش را با آنها تقسیم کرد. آنتونیو رودیگر و مودریچ عدد ۶ را فریاد زدند.
تونی کروس که آخرین دیدار خویش را برای رئال مادرید انجام داد مانند وینیسیوس میان هواداران رفت.


منبع:

1403/03/17
00:46:20
5.0 / 5
235
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , سرمربی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است