لیبروی تیم والیبال خاتم: بدون استرس وارد فینال می شویم، مربیان تیم ملی به من فرصت دهند

لیبروی تیم والیبال خاتم: بدون استرس وارد فینال می شویم، مربیان تیم ملی به من فرصت دهند

دیجیپا: لیبروی تیم خاتم اردكان اظهار داشت: همانطور كه بدون استرس توانستیم خودمان باشیم و سایپا را از پیش رو برداریم، وارد فینال می شویم.


مجتبی یوسفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در مورد عملكرد تیم خاتم اردكان و رسیدن به فینال مسابقات سوپرلیگ والیبال كشور اظهار نمود: در نیم فصل نخست نتایج خوبی كسب نكردیم، اما هرچه گذشت بهتر و بهتر شدیم و در تعطیلات نیم فصل با اضافه شدن محمد وادی و جواد حسین آبادی به تیم موفق شدیم به معنای واقعی كلمه یك تیم باشیم.
وی اضافه كرد: حضور این دو بازیكن علاوه براینكه به توان تیم ما اضافه كرد، شوك خوبی هم بود و می توان گفت رمز موفقیت خاتم در سوپرلیگ ۹۶ همین همدلی بود. هرچه حواشی در بین ما كمتر شد، بهتر و بهتر شدیم.
یوسفی در مورد عملكرد خوب خاتم اظهار داشت: پیش از دیدار با سایپا فكر كردیم كه می توانیم حریف پرآواز خویش را شكست دهیم، خوشبختانه به این مهم هم دست یافتیم و در نیمه نهایی در مصاف با شهرداری تبریز ایمان داشتیم كه این تیم سخت تر از سایپا نیست و می توان با شكست این تیم راهی فینال شد.
لیبروی خراسانی تیم خاتم اردكان اظهار داشت: در نیم فصل نخست نتایج خوبی نگرفتیم و حتی در بعضی از مسابقات خانگی، سالن خالی بود اما هرچه نتایج تیم بهتر شد مردم هم حمایت ویژه تری از تیم شهرشان داشتند و كار به جایی رسید كه در بازی برگشت با سایپا می دانستیم كه كل مردم شهر برای موفقیت مان دعا می كنند.
یوسفی در مورد شانسش برای حضور در اردوهای تیم ملی تصریح كرد: از سال ۹۲ تا به امروز هر ساله در میان ۴ تیم برتر ایران حضور داشته ام و در سال ۹۰ هم با سایپا نایب قهرمان ایران شدم. سال قبل در تیم بانك سرمایه، ۹ بار فیكس وارد میدان شدم و در باقی مسابقات هم بعنوان یار توپ گیر وارد زمین می شدم. ضمن اینكه فقط در بانك سرمایه و میزان لیبرو دوم فرهاد ظریف بودم و در باقی تیم ها لیبرو اول بودم. امیدوارم مربیان تیم ملی به من این فرصت را بدهند تا لباس مقدس تیم ملی را بر تن كنم.
یوسفی مرتبط با شانس تیمش برای قهرمانی در سوپرلیگ ۹۶ اظهار داشت: در این موفقیت نباید نقش بزرگ میرحسینی، سرمربی خاتم و دستیارانش را فراموش نماییم. هنر این كادرفنی ارزشمند بود كه سبب شد به این نقطه برسیم. در فینال هم بدون شك برای موفقیت گام برمی داریم و بدون توجه به نام و آوازه حریف به سمت قهرمانی می رویم.




1396/12/16
18:23:28
5.0 / 5
4592
تگهای خبر: بازی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است