انتقاد از هافبك رئال؛

چه بلایی بر سر ایسكو آمده است؟

چه بلایی بر سر ایسكو آمده است؟

دیجیپا: هافبك تیم فوتبال رئال مادرید مدت هاست كه درخشش سابق را ندارد و حالا آسنسیو و واسكز بالاتر از او و انتخاب اصلی زیدان هستند.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، روزنامه اسپانیایی ماركا در گزارشی به افت ایسكو پرداخته و نوشته مشكل ایسكو كجاست؟ این سوال خوبی است كه باید گاهی از رئال مادرید پرسیده شود.
بازی‎ساز اسبق مالاگا فرم و عملكرد فوق العاده‎ اش را از دست داده، آن هم به نگران‎كننده‎ترین شكل ممكن. وی در پارك دپرنس تعویضی بود و تنها ۸ دقیقه بازی كرد، در بازی روز شنبه هم وقتی زیدان به او بازی داد او تاثیرگذاری كمی داشت.
نه این كه دوندگی مناسب نداشته باشد یا به دنبال توپ نرود، بلكه نمی‎توانست دوندگی‎اش را هدفمند كند. وی در حركات تیمی سفیدها شركت نداشت و همین هم سبب شده درخشندگی‎اش را در بازی های اخیر از دست بدهد. دیگر او جادویی برای به نمایش گذاشتن ندارد.
ایسكو حالا بازیكن پنهان است كه دیده نمی‎شود. لوكاس واسكز و ماركو آسنسیو انتخاب های بالاتر از او شده اند و عملكردهای اخیرشان زیدان و هواداران را متقاعد كردند كه از ایسكو بهترند.
كمی كمتر از یك ماه پیش ایسكو در پارك دپرنس در تركیب تیم قرار گرفته بود. از آن به بعد بود كه افتش شروع شد. او دیگر از كلاهش خرگوش بیرون نمی‎آورد. از آن بازی به بعد ایسكو در ۴ بازی از ۷ بازی رئال در تركیب اصلی بوده و هیچگاه در اوج نبوده است.
هرچند هنوز هم اگر كسی باشد كه بتواند شرایط را تغییر دهد خود اوست. او نشان داده كه هم در تیم ملی اسپانیا و هم در رئال مادرید می‎تواند بازیكنی اثرگذار باشد.

1396/12/22
16:38:16
5.0 / 5
5148
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است