كولاكوویچ: فشار زیاد روی بازیكنان برای كسب مدال طلا خوب نیست

كولاكوویچ: فشار زیاد روی بازیكنان برای كسب مدال طلا خوب نیست

دیجیپا: سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم كه رقبای ما همچون ژاپن، چین و كره دارند كار می كنند و می جنگند.


با گزارش ایسنا، ایگور كولاكوویچ سرمربی نیم ملی والیبال ایران در انتها تمرین ملی پوشان برای اعزام به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاكارتا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از ۲۱ روز استراحت به بازیكنان این سومین روزی است كه تمریناتمان را آغاز كرده ایم و نمی توانم چیز خاصی بگویم. هم اكنون در نقطه صفر نیستیم و كمی جلوتر از آن آغاز كرده ایم. از نظر فیزیكی كار را جلو می بریم و به جایی كه می خواهیم می رسیم.
او در مورد مصدومیت سعید معروف در تمرین امروز و صدمه دیدگی علی اصغر مجرد اظهار نمود: در مورد مجرد باید بگویم به خاطر حركتی كه به دستش داد مصدوم گردید و هفت روز غایب است. معروف هم امروز همین اتفاق برایش افتاد و او را برای گرفتن عكس MRI فرستادیم تا تكلیفش مشخص شود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اضافه شدن دیرهنگام بازیكنان جوان به تیم و اینكه آیا از این بابت نگران نیست؟ اظهار داشت: نگرانی شما از چه نظر است؟ از آنجایی كه مسابقات قهرمانی جوانان آسیا حكم انتخابی برای مسابقات قهرمانی جهان را دارد، ما این اجازه را دادیم سه بازیكن به تیم جوانان بروند. پس از ۱۰ روز غیبت در اردوی تیم ملی والیبال، می توانند خودشان را با تیم هماهنگ كنند.
كولاكویچ درباره اینكه مسئولان ورزش از تیم ملی والیبال برای بازی های آسیایی انتظار مدال طلا دارند، اظهار داشت: چون در دوره قبلی بازی ها ایران به مدال طلا رسید، این یك فشار سنگینی به ما آورده است. ما این فشار را تحمل می نماییم و تلاش می نماییم به این هدف برسیم.
سرمربی تیم ملی والیبال اضافه كرد: این فشار سنگین برای كسب مدال طلا خوب نیست. باید توجه داشته باشیم كه رقبای ما همچون ژاپن، چین و كره دارند كار می كنند و می جنگند و بیش از اندازه حساس شدن روی این مورد و بالابردن فشار روی بازیكنان جالب نیست.



1397/04/31
13:13:31
5.0 / 5
4365
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , سرمربی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است