لیگ بسكتبال NBA:

پیروزی گلدن استیت در شب شكست لیكرز

پیروزی گلدن استیت در شب شكست لیكرز

به گزارش دیجیپا رقابت های لیگ بسكتبال حرفه ای آمریكا با برگزاری ۹ مسابقه در شهرهای مختلف آمریكا ادامه یافت كه گلدن استیت برنده بود و لیكرز در شب درخشش جیمز باخت.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا، در ادامه مسابقات لیگ بسكتبال NBA، تیم ایندیانا در خانه در سالن بنكرز لایف فیلد هاوس با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۳ مغلوب میهمان خود پورتلند ترابلیزرز شد. برای پورتلند سی جی مك كالم ۱۷ امتیاز، ۶ ریباند و از روی نیمكت، زك كالینز با ۱۷ امتیاز و ۳ ریباند بهترین عملكرد را داشتند. برای ایندیانا ویكتور اولادیپو ۲۱ امتیاز، ۹ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهتربن عملكرد را داشت.

دو تیم بدون شكست لیگ یعنی میلواكی و تورنتو، در بردلی سنتر به میزبانی میلواكی به مصاف هم رفتند كه در انتها میلواكی با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۰۹ نخستین شكست تورنتو را رقم زد. این بازی در غیاب فوق ستاره های دو تیم برگزار گردید. جیانیس آنتتكونپو در بازی شنبه شب برابر اورلاندو مصدوم شده بود و كووای لنارد ستاره تورنتو هم در بازی دیشب استراحت كرد. برای تورنتو سرژ ایباكا ۳۰ امتیاز و ۹ ریباند امتیاز آورترین بازیكن بود و كایل لوری هم ۱۵ پاس منجر به گل ثبت نمود. برای میلواكی هم ارسان ایلیاسوا مهاجم ترك تبار، ۱۹ امتیاز و ۱۰ ریباند به دست آورد. این هفتمین پیروزی متوالی باكس با سرمربی جدید خود مایك بودنهاوزر بود.

در یكی دیگر از بازی های مهم دیشب تیم مینه سوتا در تارگت سنتر موفق به شكست لوس آنجلس لیكرز با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۲۰ شد. جیمی باتلر ستاره مینه سوتا با ۵ شوت سه امتیازی موفقی كه در كوارتز چهارم به دست آورد كمك زیادی به كسب پیروزی مقابل لیكرز كرد. باتلر ۳۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۶ شوت سه امتیازی موفق در ۳۲ دقیقه، كارل آنتونی تاونز سنتر مینه سوتا هم ۲۵ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ بلاك و از روی نیمكت هم دریك رز ۱۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، ثبت كردند. برای لیكرز هم لبرون جیمز ۲۹ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۸ پاس منجر به گل در ۳۶ دقیقه داشت ولی مانع از شكست پنجم تیمش نشد.

گلدن استیت دیگر تیم برنده بازی های امروز بود كه در یونایتد سنتر میهمان شیكاگو بولز بود كه با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۲۴ به برتری رسید. در این دیدار كلی تامپسون با شكستن ركورد هم تیمی خود استفن كری با ۱۴ پرتاب سه امتیازی موفق و كسب ۵۲ امتیاز، درخشان بود. استفن كری موفق شده بود در تاریخ هفتم نوامبر ۲۰۱۶ مقابل نیواورلینز، ۱۳ پرتاب سه امتیازی موفق ثبت كند. هم چنین با ۳۶ امتیازی كه كلی تامپسون در نیمه اول به دست آورد سبب پیروزی ۹۲ بر۵۰ گلدن استیت در انتها نیمه اول شد كه پس از ۱۰۷ امتیازی كه تیم فینیكس در سال ۱۹۹۵ مقابل دنور در انتها نیمه اول كسب كرده بودند، دومین ركورد به حساب می آید. برای شیكاگو هم زك لاوین و آنتونی بالاكنی ۲۱ امتیاز كسب كردند.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

سن آنتونیو ۱۱۳ _ دالاس ۱۰۸
دنور ۱۱۶ _ نیواررلانز ۱۱۱
فیلادلفیا ۱۱۳ _ آتلانتا ۹۲
میامی ۱۱۳ _ ساكرامنتو ۱۲۳
نیویورك ۱۱۵ _ بروكلین ۹۶



 

1397/08/08
14:38:03
5.0 / 5
5489
تگهای خبر: بازی , بازیكن , بسكتبال , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است