روزنامه ایتالیایی تائید كرد؛

ایسكو با یوونتوس به توافق رسید

ایسكو با یوونتوس به توافق رسید

دیجیپا: روزنامه توتو اسپورت مدعی شده رئال مادرید، یوونتوس و ایسكو بر سر انتقال این بازیكن از مادرید به تورین در تابستان به توافق رسیدند و یووه به دنبال تخفیف گرفتن از رئال است.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، وضعیت ایسكو در تیم فوتبال رئال مادرید به نامناسب ترین حالت ممكن رسیده است. بازیكن اهل مالاگا در دیداری كه تیمش مقابل سوسیداد شكست خورد دوباره روی نیمكت ذخیره ها بازگشت. حتی وینیسیوس جونیور و لوكاس واسكز هم به او ترجیح داده شدند.
سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید به سختی حاضر میگردد از او استفاده نماید، به شكلی كه در ۷ بازی اخیر رئال او تنها در یك بازی در تركیب اصلی تیم بوده است. اما برای بازیكنی كه خارج از فرم است، آمار و ارقام گویای همه چیز هستند. در مورد ایسكو هم همین طور است و بزرگ ترین مشكل او هم اكنون این است كه انگیزه ندارد.
همین سوژه سبب شده شایعات زیادی درباره این بازیكن به وجود بیاید. روز دوشنبه روزنامه توتواسپورت نوشت یوونتوس با این بازیكن و باشگاه رئال مادرید بر سر انتقال وی در تابستان به توافق رسیدند. برمبنای ادعای این روزنامه ایتالیایی ایسكو آغازین هدف یووه برای تقویت تركیب تیمش است و این تیم به دنبال بهره بردن از شرایط وی در رئال است تا بتواند او را به ارزان ترین قیمت ممكن به خدمت بگیرد.

1397/10/19
14:36:53
5.0 / 5
4528
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است