چرا انتقال پوگبا به رئال منتفی شد؟

چرا انتقال پوگبا به رئال منتفی شد؟

به گزارش دیجیپا تیم فوتبال رئال مادرید به نظر از خرید پل پوگبا منصرف شده و با عنایت به برخی نشانه ها و همینطور حرف های سولسشیر می توان آنرا فهمید.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، سولسشیر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با صحبت رسانه ای درباره پوگبا مشخص كرده كه اخبار روزهای اخیر مطبوعات كه این بازیكن را به رئال مادرید نسبت می دهد صحت دارد. هرچند كه او مدعی شده مطمئن است پوگبا دوست دارد در یونایتد بماند و برای این تیم بازی كند.
مینو رایولا، مدیر برنامه های پل پوگبا، اعلام نموده این بازیكن قصد ترك یونایتد را دارد و با این حرف او تیم ها برای خریدش اقدام نموده اند. همینطور این صحبت او مربوط به مدت ها پیش از و حالا به فاصله یك هفته مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی انگلیس او هنوز بازیكن یونایتد است.
هرچند ستاره فرانسوی بازی روز شنبه مقابل میلان را از دست داد، اما سولسشیر درباره او چنین گفته است: شكی ندارم كه پل هنوز هم دوست دارد برای یونایتد بازی كند. او صدمه دیده نیست، فقط كمی درد دارد و ما نمی خواستم درباره‎اش ریسك نماییم. آن هم در حالیكه تنها 8 روز تا نخستین بازی مان مانده است.
پوگبا مدت هاست مد نظر زیدان است، اما آن طور كه شواهد نشان داده است و از آنجایی كه تیم مادریدی در كوشش برای جذب فان دبیك است، به نظر می آید انتقال پوگبا به مادرید را باید منتفی بدانیم.

1398/05/18
16:33:06
5.0 / 5
4094
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , سرمربی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است