جلسه بی نتیجه بارسا و پاری سن ژرمن درباره نیمار

جلسه بی نتیجه بارسا و پاری سن ژرمن درباره نیمار

دیجیپا: جلسه نمایندگان بارسلونا و پاری سن ژرمن برای بازگشت مهاجم برزیلی به نوكمپ بی نتیجه به اتمام رسید.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از آس، در حالیكه نیمار در حال آفتاب گرفتن با دوستانش در سواحل جنوب پرتغال است، نمایندگان بارسلونا و پاری سن ژرمن در پاریس اولین مذاكرات خویش را برای بازگشت مهاجم برزیلی به تیم كاتالانی انجام دادند. این مذاكرات بدون نتیجه به پایان رسید و تنها چیزی كه مشخص شد اختلاف زیاد میان طرفین بود. از طرفی نیمار خیلی نگران شرایطش نیست. او دوشنبه شب در كنسرت پائولا فرناندس شركت كرد و فردای آن روز به ساحل رفت.

خاویر بورداس (مدیر ورزشی) و اریك آبیدال (مشاور فنی) باشگاه بارسلونا به پاریس سفر كردند. در آن جا آندره كوری، فرد معتمد خانواده كه برای پیوستن نیمار به بارسا در تلاش است منتظرشان بود. كوری كه قبل از این مهاجم برزیلی را به PSG آورده بود، حالا می خواهد او را جابجا كند. به همین خاطر نتوانست به سواحل پرتغال برود و مجبور شد در پاریس بماند.

لئوناردو آرائوخو (مدیر ورزشی پاری سن ژرمن) روز گذشته پس از ظهر (سه شنبه) میزبان میهمانان اسپانیایی بود و چهار ساعت با آنها صحبت كرد. در انتها جلسه مشخص شد طرفین از توافق خیلی دور هستند. این اتفاق سبب شد شرایط به نفع باشگاه رئال مادرید پیش برود.

پیشنهاد بارسا برای امضای قرارداد از راه معاوضه بازیكن بود یا این كه انتقال به صورت قرضی صورت گیرد با حق خرید بعد از یك فصل. تیم كاتالانی می تواند مبلغی را پرداخت كند اما بخش بیشتر را می خواهد از راه معاوضه بازیكن بپردازد. فیلیپ كوتینو بهترین گزینه برای این معاوضه است. از طرفی پاری سن ژرمن نمی خواهد به پیشنهادی توجه كند كه پول زیاد در بین نباشد. آنها خواستار بازیكنان دیگری هستند. تیم فرانسوی می خواهد نلسون سمدو یا ایوان راكیتیچ یا عثمان دمبله را به خدمت بگیرد.

پس از این جلسه بارسا باید منتظر جلسه ECA (كنفرانس اتحادیه باشگاه های فوتبال اروپا) در لیورپول باشد كه مقرر است پنجشنبه برگزار گردد. در آن جا ناصر الخلیفی و خوسپ ماریا بارتومئو می توانند با هم دیدار كنند. شرایط همچنان تفاوتی نكرده است و نیمار در ساحل به سر می برد.




1398/05/24
09:15:00
5.0 / 5
4248
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است