پس از اصرار به فروش؛

گرت بیل باشگاه رئال مادرید را تهدید به شكایت نمود

گرت بیل باشگاه رئال مادرید را تهدید به شكایت نمود

دیجیپا: گرت بیل تهدید كرده در صورتیكه باشگاه بخواهد به زور او را به تیمی دیگر بفروشد از این تیم شكایت كرده و اقدامات قانونی انجام خواهد داد.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، به غیر از تیم فوتبال بارسلونا، رئال مادرید هم برای جذب نیمار از پاری سن ژرمن وارد رقابت شده است. اما مشكل بزرگ برای این تیم این است كه هیچ یك از ستاره هایش حاضر نیستند در قرارداد با تیم فرانسوی به اضافه مبلغی پول به پاریس بروند تا نیمار به رئال بیاید.
گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، در تمام تابستان به جدایی از این تیم نسبت داده می‎شد و در آخرین اخبار اعلام گردید كمتر تیمی توان پرداخت ترانسفر فی و دستمزد او را دارد. مشكلی كه دقیقا درباره نیمار هم وجود دارد و بنا بر این تمام تلاش رئال مادرید برای فروش او به پاریس در ازای نیمار بود. اما بیل حاضر به رفتن نشده و حتی مدیر برنامه های وی باشگاه را تهدید كرده در صورتیكه بخواهند این بازیكن را برای رفتن به تیمی دیگر مجبور كنند او اقدامات قانونی لازم برای شكایت از رئال را انجام خواهد داد.
یكی از پیشنهادهای مادرید برای پاری سن ژرمن ۱۰۰ میلیون یورو به اضافه بیل و خامس رودریگس بوده است. بازیكنانی كه هیچ یك در برنامه های زیدان برای فصل آینده جا ندارند و مادرید هم بی میل به فروششان نیست. خامس از این انتقال استقبال كرده است، اما گرت بیل نه.
بیل احساس می كند باشگاه غیرعادلانه با او رفتار می كند و بنا بر این حاضر نیست به این شكل از تیم جدا شود و حتی تهدید به شكایت از باشگاه كرده است. اما اگر رئال بتواند او را قانع كند بهترین شرایط برای جذب نیمار فراهم خواهد شد.


منبع:

1398/05/25
11:25:32
5.0 / 5
4176
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است