اظهارات والورده بعد از شكست بارسلونا

اظهارات والورده بعد از شكست بارسلونا

به گزارش دیجیپا سرمربی بارسلونا بعد از شكست تیمش مقابل اتلتیك بیلبائو اعلام نمود در نیمه دوم بهتر بودند اما هنرنمایی آریتس آدوریس این نتیجه را رقم زد.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا جمعه شب در هفته نخست لالیگا با یك گل مغلوب اتلتیك بیلبائو شد. ارنستو والورده بعد از بازی اظهار داشت: در نیمه نخست خوب ظاهر نشدیم اما بهترین موقعیت ها به ما تعلق داشت و دو ضربه مان به دیرك برخورد كرد. ما خوب نبودیم چون حریف با سرعت بالا بازی می كرد. در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم موقعیت سازی نماییم. بازی برای ما بود. با این وجود ترافیك زیادی وجود داشت. به نظر می رسید بازی با نتیجه بدون گل تمام شود اما آریتس آدوریس می داند از هر فرصت چگونه استفاده نماید.

سرمربی بارسلونا در مورد دیدار برابر ناپولی اظهار نمود: در آن روز خیلی خوب ظاهر شدیم. دوست داشتیم به آن روند ادامه دهیم اما شكست خوردیم.

سرمربی اسپانیایی اضافه كرد: شكست ها همیشه ما را مجبور به پیروزی در بازی های آینده می كنند. باید یاد بگیریم با موقعیت ها چگونه برخورد نماییم. در نیمه اول می توانستیم یك گل دریافت نماییم اما در نیمه دوم زمانی كه بازی برای ما بود آنها دروازه مان را باز كردند. با این وجود باید تا آخر رقابت كرد.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار نمود: در نیمه دوم به محوطه جریمه حریف نزدیك شده بودیم. به بازیكنان گلزن نیاز داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم. به حضور لیونل مسی در چنین موقعیت هایی عادت داشتیم اما زمانی كه او نبود هم بازی های درخشانی به نمایش گذاشتیم. همینطور به یك چیز دیگر نیاز داشتیم. باید مالكیت توپ را به موقعیت گل تبدیل كرد تا نتیجه گرفت.

رافینیا در دقیقه ۳۷ بازی به جای لوییس سوارس به میدان رفت. والورده درباره این بازیكن اظهار داشت: او خوب بود چون همیشه با تمام توانش بازی می كند. از همه بازیكنان انتظار بیشتر از این داشتم.

فیلیپ كوتینیو به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست. سرمربی بارسلونا در این رابطه اظهار نمود: زمانی كه لالیگا به پایان رسید وی در ذهنش به چنین موضوعی فكر می كرد. فرصت پیدا كرد و از تیم جدا شد.




1398/05/26
15:33:05
5.0 / 5
4311
تگهای خبر: بازی , بازیكن , توپ , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است