صدمه دیدگی های توقف ناپذیر سپیدپوشان، بیمارستان مادرید!

صدمه دیدگی های توقف ناپذیر سپیدپوشان، بیمارستان مادرید!

به گزارش دیجیپا رئال مادرید در این تابستان شش بازیكنش را به علت صدمه دیدگی از دست داد.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از آس، زمانی كه اعلام نمودند گریگوری دوپون از اوایل جولای به كادر رئال مادرید می پیوندد كمتر كسی انتظار داشت در مدت یك ماه و نیم بازیكنان صدمه دیده به این تعداد برسد. ادن هازارد به جمع براهیم، آسنسیو، مندی، یوویچ و تیبو كوارتوا پیوست. مهاجم بلژیكی ششمین مصدوم رئال مادرید از پیش فصل لقب گرفت. ۵۰ درصد این صدمه دیدگی ها شدید بودند. آسنسیو در دیدار برابر آرسنال رباط صلیبی پاره كرد و یوویچ و كورتوا از مچ پای چپ در دیدار برابر اتلتیكو مادرید و تمرینات صدمه دیدند.

با این حال مصدومیت های براهیم، مندی و هازارد عضلانی است. دوپون به مادرید رفت تا تعداد صدمه دیدگی ها را كم كند اما تا به امروز در این امر موفق نبوده است. با این وجود كاری كه بدنساز سابق تیم ملی فرانسه نمی تواند انجام دهد متوقف كردن كیلومترها و دقایق در پیش فصل است. یك تحقیق نشان داده است كه بازی كردن در هر ۹۶ ساعت شش برابر احتمال صدمه دیدگی را بیشتر می كند.

اگر یك نگاه سریع به برنامه تابستانی رئال مادرید بیندازید نباید دوپون را مقصر بدانید. دیدارهای سفیدپوشان برابر بایرن مونیخ (۲۱ جولای)، آرسنال (۲۴ جولای)، اتلتیكو مادرید (۲۷ جولای)، تاتنهام (۳۰ جولای)، فنرباغچه ( ۳۱ جولای)، سالزبورگ ( ۷ آگوست) و رم (۱۱ آگوست) بود. فاصله هر بازی چهار روز بود و این تیم در دو رقابت جام بین المللی قهرمانان و آئودی كاپ شركت داشت. هیچ یك از بازی ها در اسپانیا برگزار نشد.

مساله مادرید یك مبحث عجیب نیست و تیم های بزرگ دیگر اروپایی بازی ها بیشتری انجام می دهند و مسافت های بیشتری طی می كنند. نیابد فراموش كرد دیدار برابر بایرن و اتلتیكومادرید مانند یك بازی دوستانه نبود و از لحاظ ذهنی آنها را تحت تاثیر قرار داد. این سفرها از لحاظ اقتصادی برای باشگاه موفقیت آمیز بود اما از نظر ورزشی بیشتر از روشنایی، تاریكی های مادرید را نشان داد.




1398/05/26
22:56:07
5.0 / 5
4305
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است