پروفسور در تنگنای عربستانی ها؛

اظهارنظر پر سر و صدای مدیر الاهلی درباره برانكو ایوانكوویچ

اظهارنظر پر سر و صدای مدیر الاهلی درباره برانكو ایوانكوویچ

به گزارش دیجیپا مدیر باشگاه الاهلی عربستان پس از تساوی این تیم در هفته اول لیگ این كشور صحبت هایی را بر زبان آورد كه نشان داده است برانكو ایوانكوویچ فرصت زیادی برای كار در این تیم ندارد.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، تیم فوتبال الاهلی عربستان در هفته اول لیگ فوتبال این كشور برابر تیم العدله با نتیجه تساوی یك - یك متوقف گردید تا انتقادات از برانكو ایوانكوویچ سرمربی الاهلی یكبار دیگر اوج بگیرد.
در آخر این مسابقه شبكه العربیه گفتگویی با امیر منصور بن مشعل رئیس باشگاه انجام داد كه این صحبت ها سر و صدای زیادی درباره آینده كاری برانكو به پا كرد.
منصور بن مشعل اظهار داشت: باخت خیلی بدی بود. به نظرم برانكو هنوز نتوانسته در سه مسابقه تیم را بشناسد. بزودی جلسه ای را برای تعیین وضعیت این شرایط برگزار خواهیم كرد.
وی در مورد انتقاداتی كه نسبت به جذب بازیكن در برخی از پست ها وجود دارد، افزود: توافق و جذب بازیكنان جدید كار ما نبوده است چون كه برانكو خودش هافبك بازی ساز نخواست و برای پست های دیگر بازیكن درخواست نمود.
این در حالی است كه الاهلی با هدایت برانكو در لیگ قهرمانان آسیا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با قبول شكست مقابل الهلال، از صعود به مرحله بعد بازماند.
در واقع برانكو تا اینجای كار از سه مسابقه یك برد، یك باخت و یك تساوی به دست آورده است ولی مدیران و هواداران الاهلی از نتایج او انتقاد می كنند.

1398/06/04
14:24:09
5.0 / 5
4480
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است