ژسوس: نیمكت نشین كردن آگوئرو خیلی دشوار می باشد

ژسوس: نیمكت نشین كردن آگوئرو خیلی دشوار می باشد

به گزارش دیجیپا مهاجم برزیلی سیتی پس از ثبت پنجاهمین گل خود در لیگ برتر عنوان نمود رقابت با سرخیو آگوئرو سبب پیشرفتش می شود.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار گردید كه در یكی از بازی ها منچسترسیتی با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود كریستال پالاس را شكست داد. گابریل ژسوس و داوید سیلوا برای سیتی گلزنی كردند.

ژسوس گلزن ۲۲ ساله برزیلی در این دیدار توانست پنجاهمین گل خویش را در لیگ برتر به ثمر برساند. این بازیكن رقابت سختی با سرخیو آگوئرو برای قرار گرفتن در تركیب اصلی تیمش را دارد. او درباره حضور در این دیدار و گلزنی اظهار داشت: می خواستم با ضربه سر گلزنی كنم كه سانتر بی نقص و خوب برناردو به شانه های من برخورد كرد و وارد دروازه شد. در هر صورت باید قدرت سرزنی خودم را افزایش دهم. خوش شانس هم بودم كه این سانتر خوب برای من ارسال شد. باید خیلی تلاش كنم و تمرین كنم تا در تركیب تیم قرار گیرم چون بازیكنی مثل سرخیو آگوئرو در كنار من است كه بهترین گلزن تاریخ باشگاه است و اسطوره تیم به حساب می آید ولی من می خواهم با او رقابت كنم. حضور در تركیب ثابت تیم و نیمكت نشین كردن او كار سختی است ولی من انگیزه های زیادی برای درخشش دارم. به همین خاطر دست از تلاش نمی كشم و هر چه در توان دارم را رو می كنم تا بتوانم در تركیب تیمم قرار بگیرم. وظیفه من این است كه در تمرینات خودم را نشان دهم و بقیه در اختیار سرمربی است كه تصمیم بگیرد چه بازیكنی را به زمین بفرستد.

منچسترسیتی باید این هفته در لیگ قهرمانان به دیدار آتالانتا برود و احتمال دارد گواردیولا در این دیدار از سرخیو آگوئرو در تركیب اصلی خود استفاده نماید.





1398/07/28
13:13:46
5.0 / 5
4224
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است