فینال در جهنم

فینال در جهنم

دیجیپا: رئال مادرید باید یك فینال زودهنگام را در ورزشگاه علی سامی ین شهر استانبول برگزار كند.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از آس، فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ در استانبول برگزار می شود اما رئال مادرید یك فینال زودهنگام در یكی از ورزشگاه های این شهر خواهد داشت. در هر شرایطی سفیدپوشان باید گالاتاسرای را شكست دهند. تیم اسپانیایی در حالی فردا (سه شنبه) در هفته سوم به مصاف حریف ترك خود می رود كه با یك امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. یك شكست در تركیه می تواند شرایط را برای صعود شاگردان زین الدین زیدان به مرحله یك هشتم نهایی سخت كند.

نبودن در بین ۱۸ تیم برتر یك فاجعه برای تیم مادریدی شمرده می شود. از زمانی كه لیگ قهرمانان اروپا با این فرمت (سال ۱۹۹۳) انجام شد سفیدپوشان همیشه در مرحله حذفی حضور داشتند. این ماموریت برای زیدان سخت خواهد بود چون بدون لوكا مودریچ و گرت بیل به تركیه سفر می كند. هر دو بازیكن هنوز لطمه دیدگی شان بهبود نیافته است.

در جو عجیب ورزشگاه گالاتاسرای بازی كردن آسان نیست. ركورد حضور در ورزشگاه علی سامی ین ۵۲ هزار و ۴۴ نفر است. بنظر می رسد فردا با وجود بالا بودن قیمت بلیت ها این ركورد بهتر هم شود. ارزان ترین بلیت ۲۷ یورو است كه حقوق دو روز كارمند ترك با حداقل درآمد است.

مادرید در شهری وارد خواهد شد كه پنج تیم دارد اما بیشترین هواداران به حریف فردا شب شان اختصاص دارند. هفته پیش اغلب كافه ها كانال های خودرا از بازی آكارانگوكو و بشیكتاش به دیدار رئال مادرید و مایوركا تغییر دادند. یكی از هواداران درباره این بازی اظهار داشت: به رادامل فالكائو نیاز داریم. با او می توانیم پیروز شویم. دوستش كه طرفدار فنرباغچه بود اظهار داشت: این گالا كاری برای انجام دادن ندارد. شاهد یك كشتار خواهیم بود.

كمتر هواداری در این شك دارد كه ورزشگاه علی سامی همچون یك شمشیر برای گالاتاسرای عمل می كند. این تیم در بازی های خانگی در رقابت های تركیه ۴۱ بازی را بدون شكست پشت سر گذاشته ولی در اروپا ضعیف عمل كرده است. در سه بازی آخر مقابل اتلتیكو مادرید (۲ بر صفر)، پورتو (۳ بر ۲) و پاری سن ژرمن (یك بر صفر) شكست خورد.

شاگردان فاتح تریم جمعه به سختی توانستند ۳ بر ۲ سیوااسپور را شكست دهند. شاگردان زیدان همین كار را هم انجام ندادند. مادرید برابر مایوركا یك بر صفر شكست خورد. سرمربی فرانسوی از زمان بازگشتش به این تیم تنها ۵۰ درصد بازی هایش را با پیروزی به انتها رسانده است كه از آمار سانتیاگو سولاری (۷۰.۵۰ درصد) بدتر است. استانبول یك فینال برای مادرید و زیدان است اما مقرر است این دیدار ماه اكتبر اجرا شود.

به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا، آس از دیدار گالاتاسرای و رئال مادرید با تیتر "فینال در جهنم" یاد كرده است.





منبع:

1398/07/29
23:43:08
5.0 / 5
4078
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است