واكنش مارادونا به شكسته شدن ركوردش

واكنش مارادونا به شكسته شدن ركوردش

دیجیپا: اسطوره باشگاه ناپولی نسبت به شكسته شدن ركورد گلزنی اش توسط مهاجم بلژیكی واكنش نشان داد.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از كوریه دلو اسپورت، دریس مرتنس با دبل در دیدار ناپولی و سالزبورگ توانست از ركورد دیگو آرماندو مارادونا پیشی بگیرد و با ۱۱۶ گل در رتبه دوم بهترین گلزنان تاریخ این باشگاه جای گیرد. مارادونا درباره این ركورد شكنی اظهار داشت: از این كه بازیكن دیگری توانست ركورد من را بشكند ناراحت نشدم و در مقابل، مرتنس را تحسین می كنم. زمانی كه گلزنی كرد به ناپولی فكر كردم نه به خودم(پیش از این همشیك از ركورد گل های ستاره سابق آرژانتینی پیشی گرفته بود).

اسطوره باشگاه ناپولی در مورد تماشای این دیدار اظهار داشت: من همه بازی ها را نگاه می كنم، به خصوص لیگ قهرمانان اروپا را. اتفاقی كه در بازی با سالزبورگ رخ داد فوق العاده بود. اتفاق زیبایی بود. چون همیشه پیروزی زیبا است.

ستاره سال های دور آرژانتین درباره مرتنس اظهار نمود: همیشه دوستش داشته ام. او مهربان است. از همه لحاظ خوب است. چند سال پیش او را روی نیمكت می دیدم كه مانند یك زندانی بود. زمانی كه وارد تركیب اصلی شد دیگر هیچ گاه به عقب برنگشت. او بعنوان یك مهاجم میانی متولد شده بود اما از آن آگاه نبود. اگر یك بازیكن مهاجم ذاتی نباشد نمی تواند به اهدافش برسد.

مارادونا اضافه كرد: به او تبریك گفتم اما تلویزیون را خاموش كرده بود و صدای مرا نشنید. با این وجود حالا می تواند متوجه این مساله شود.





منبع:

1398/08/03
23:01:35
5.0 / 5
3928
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , گل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است