مشكل دورتموند از نگاه ماتئوس

مشكل دورتموند از نگاه ماتئوس

به گزارش دیجیپا اسطوره بایرن مونیخ از مشكل بزرگ بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد كه می تواند قهرمانی را از این تیم بگیرد.


به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، بوروسیا دورتموند در فصل جاری رقابت های بوندسلیگا هم نتوانسته عملكرد خوبی از خود نشان دهد و در نیم فصل نخست با قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده بندی پایان یافت.
لوتار ماتئوس اسطوره بایرن از مشكل بزرگ دورتموند سخن به میان آورد.
او اظهار داشت: به نظرم مشكل بزرگی كه دورتموند دارد این است كه در تركیب این تیم به شدت خلا رهبرانی كه تفكر پیروزی داشته باشند كم است. دورتموند در درجه نخست احتیاج به یك رهبر و كاپیتان بزرگ دارد كه بتواند تیم را جمع كند و آنها را به طرف پیروزی سوق دهد.
ماتئوس ادامه دهد: هر تیمی كه می خواهد قهرمان شود باید یك كاپیتان باانگیزه و پر انرژی داشته باشد كه بتواند بازیكنان را تحریك كند و به آنها انگیزه دهد. دورتموند خلا چنین بازیكنی را به شدت احساس می كند. ماركو رویس و هوملس كه كاپیتان دورتموند هستند بازیكنان آرام و بدون حاشیه ای هستند كه نمی تواند نقش یك كاپیتان را به خوبی ایفا كنند.
او در انتها اظهار داشت: در بایرن مونیخ مانوئل نویر كاپیتان است كه به خوبی نقش خویش را ایفا می كند. او به بازیكنان انگیزه می دهد و نقش یك رهبر را دارد اما در دورتموند چنین كاپیتانی را نداریم. به نظرم این تیم حتی شانس آورد كه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا كرد.



1398/10/15
13:39:40
5.0 / 5
4154
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است