سرمربی الدحیل:

بازی برای ما و پرسپولیس دشوار است

بازی برای ما و پرسپولیس دشوار است

دیجیپا: سرمربی الدحیل قطر اصرار كرد كه تیمش كار آسانی برابر پرسپولیس نخواهد داشت البته او اظهار داشت كه سرخ پوشان هم كار آسانی پیش رو ندارند.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، الدحیل در دیدار نخست خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب از پرسپولیس پذیرایی خواهدنمود.

ولید الركراكی سرمربی مراكشی الدحیل پیش از بازی اظهار داشت: بازی دشوار است چونكه دیدار نخست است و معمولا بازی های نخست در هر تورنمنتی سخت هستند. با حریف قوی مواجه هستیم. هم پرسپولیس در صدر لیگ ایران قرار دارد و همه ما در بالای جدول رده بندی لیگ قطر هستیم.

او افزود: بازیكنان ما به خوبی آماده این بازی هستند. باید با انگیزه بالای بازی نماییم و در همان حال بسیار هوشیار هم باشیم و احتیاط لازم را رعایت نماییم. پرسپولیس همواره عملكرد خوبی از خود نشان داده است اما ما هم آماده هستیم و انگیزه لازم را برای پیروزی داریم.

سرمربی الدحیل درباره خط خوردن یوسف المساكنی از لیست آسیایی اظهار داشت: این به خاطر لطمه دیدگی او است. اطمینان دارم كه مساكنی خیلی زود به شرایط بازی می رسد و با قدرت برخواهد گشت. من بازیكنان آماده را می خواستم و به همین خاطر او را خط زدیم چونكه مصدوم بود و آماده نیست. اگر بازیكنان به خوبی با فلسفه من كنار آیند و آنرا در میدان اجرا كنند نتایج درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قطر كسب خواهیم كرد.





منبع:

1398/11/22
00:37:24
5.0 / 5
3946
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , سرمربی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است