اظهارات زیدان بعد از شكست برابر لوانته

اظهارات زیدان بعد از شكست برابر لوانته

به گزارش دیجیپا سرمربی رئال مادرید بعد از شكست برابر لوانته با رسانه ها صجبت كرد و معتقد بود سزاوار شكست نبودند.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته بیست و پنجم لالیگا یك بر صفر مغلوب لوانته شد. زین الدین زیدان بعد از دیدار اظهار داشت: خیلی خوب بازی را شروع كردیم. گل مهم تر از همه چیز در فوتبال است. آنها در نیمه دوم یك مرتبه به آن رسیدند. فوتبال این چنین است و ما در دو بازی پنج امتیاز از دست دادیم. لحظات خوبی در این فصل داشتیم اما حالا پنج امتیاز از دست دادیم. در این هفت روز پیش رو با تمام وجود بازی خواهیم كرد. باید مانند گذشته كار نماییم و باردیگر پیروز شویم. باید سرمان را بالا بگیریم.

سرمربی رئال مادرید اضافه كرد: از دست دادن امتیازها به ناكامی ما در گلزنی بر می گردد. ما در نیمه اول خوب كار كردیم و تنها نتوانستیم گلزنی نماییم. سزاوار چنین نتیجه ای نبودیم. حالا باید به دو بازی آینده خود فكر نماییم. یك بازی چهارشنبه در لیگ قهرمانان باید انجام دهیم و یك شنبه هفته آینده ال كلاسیكو را پیش رو داریم.

ادن هازارد در بازی دیشب باردیگر صدمه دید. سرمربی فرانسوی درباره وضعیت بازیكن بلژیكی اش اظهار داشت: احساس خوبی نداریم. دقیقا از جایی ضربه خورد كه مصدوم شده بود. باید دید در چه شرایطی قرار خواهد گرفت.

زیدان درباره ال كلاسیكو هفته آینده اظهار نمود: ما بعد از این بازی ها می دانیم كه باید پیروز شویم. برای این كه باردیگر در لالیگا در صدر قرار بگیریم باید تمام تلاش خویش را بكنیم. با این وجود یك بازی پیش از آن باید انجام دهیم. از اهمیت این دو دیدار آگاهیم.




1398/12/04
13:41:45
5.0 / 5
3882
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , سرمربی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است