الكساندر نوری از هرتابرلین اخراج می ‎شود؟

الكساندر نوری از هرتابرلین اخراج می ‎شود؟

به گزارش دیجیپا طبق اعلام یك سایت آلمانی، سرمربی ایرانی تیم فوتبال هرتابرلین پس از باخت سنگین مقابل كُلن، زیر فشار قرار دارد و ادامه كارش در این تیم با تردید روبرو شده است.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، تیم فوتبال هرتابرلین با هدایت الكساندر نوری شب گذشته در دیدار مقابل كلن با نتیجه سنگین ۵ بر صفر شكست خورد تا این مربی كه ریشه ای ایرانی دارد، به خاطر این باخت تحت فشار قرار بگیرد.
سایت آلمانی «fussballinfo»در این ارتباط تیتر سئوالی را درباره وضعیت الكساندر نوری كه اخیرا جانشین یورگن كلینزمن شده است را انتخاب نمود و نوشت: «یك تغییر دیگر در سرمربیگری هرتا؟ الكساندر نوری زیر فشار».
این سایت نوشت: «قبل از اولین بازی خانگی پس از جدایی كلینزمن، تیم هرتابرلین تا حدی اعتماد به نفس داشت. از یك سو به خاطر برد هفته گذشته مقابل تیم پادربورن (۲ بر یك) و از جانب دیگر به این خاطر كه هیچ مشكل غیرقابل حلی با تیم كلن وجود نداشت.»
در ادامه این گزارش به عملكرد تیم هرتا مقابل كلن پرداخته شده و اظهارات الكساندر نوری پس از این باخت سنگین هم آمده است: «قصد داشتیم سیگنالی را بفرستیم كه كه موفق نشدیم. كاملا غیر منتظره. تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی امروز تمام چیزی كه برای این مسابقه از هفته گذشته آورده بودیم، از دست دادیم.»
این سایت همینطور آورده است: «درحالی كه نوری هنوز از تماشاگران عذرخواهی می كند، صحبت درباره سرمربی بعدی برلین شروع شده است. پس از برنامه ریزی برای اتمام همكاری با نوری در انتها این فصل، نتیجه بازی با كلن شك و تردیدها را درباره وی و این برنامه افزایش داده است.»

1398/12/06
23:58:09
5.0 / 5
3910
تگهای خبر: بازی , تیم , سایت , سرمربی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است