قرنطینه ستاره آرژانتینی؛

افشاگری همسر آنخل دی ماریا: حال او اصلا خوب نیست!

افشاگری همسر آنخل دی ماریا: حال او اصلا خوب نیست!

دیجیپا: قرنطینه خانگی آنخل دی ماریا در فرانسه موجب كاهش انگیزه ستاره تیم ملی آرژانتین و پایین آمدن روحیه او شده است.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، شیوع ویروس كرونا در جهان موجب لغو تمام مسابقات ورزشی همچون فوتبال باشگاهی و ملی شده است.
مردم بیش از ۲۰۰ كشور می كوشند با قرنطینه خانگی خود، از ابتلاء به این ویروس شوم مصون بمانند. لیگ باشگاهی فوتبال فرانسه نیز تحت تأثیر این ویروس تعطیل شده است.
آنخل دی ماریا بازیكن آرژانتینی پاری سن ژرمن فرانسه برخلاف برخی هم تیمی های خود به زادگاهش بازنگشته است تا به همراه خانواده در قرنطینه خانگی اعلام شده از طرف دولت فرانسه وقتش را بگذراند. همسر دی ماریا در گفتگو با شبكه تلویزیونی «ال فیدو» فاش كرد كه این بازیكن اوضاع خوبی در فرانسه ندارد.
«جورجلینا كاردوسو» در این زمینه اظهار داشت: آنخل دی ماریا وضعیت خوبی ندارد. از ۱۲ روز پیش كه قرنطینه خانگی اعلام نمودند كنارش هستم. او را لحظه ای تنها نمی گذارم. در طول روزهای قرنطینه تنها یك دفعه به سوپرماركت رفته ام تا خرید داشته باشم. در شرایط بسیار بدی زندگی می نماییم.
همسر دی ماریا اشاره كرد: او دیگر نمی تواند این شرایط را تحمل كند. وضعیت در فرانسه خوب نیست و این برای همه سخت و بسیار دشوار است.
ستاره تیم ملی آرژانتین كه در ۲۶ بازی از رقابت های فصل جاری لیگ ۱ فرانسه برای پی. اس. جی بازی كرده بود موفق به ثبت ۱۴ پاس گل و زدن هشت گل شده است اما معین نمی باشد چه سرنوشتی در انتظار لیگ فصل جاری این كشور است.


منبع:

1399/01/11
22:17:58
5.0 / 5
2956
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است