مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا:

مارادونا 5 سال خوب بود مسی 15 سال

مارادونا 5 سال خوب بود مسی 15 سال

به گزارش دیجیپا مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا ضمن تمجید از كاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین اظهار داشت: لیونل مسی از مارادونا هم بهتر است و همتا ندارد.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، با وجود تعطیلی فوتبال باشگاهی و ملی در سرتاسر دنیا به سبب شیوع ویروس كرونا همچنان شاهد مصاحبه های اهالی فوتبال درباره ستاره های دنیا نظیر كریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ و نیمار جونیور هستیم.
آنتونیو كاسانو مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا در تازه ترین گفتگوی خود با نشریه «كوریه ره دلواسپورت» به مقایسه بازیكنان فعلی مستطیل سبز با ستاره های فوتبال كلاسیك دنیا پرداخت.
كاسانو اظهار داشت: می دانیم هوادارانِ مارادونا در تمام دنیا خاص هستند و این بازیكن ویژه را طور دیگری دوست دارند. شكی هم نیست كه مارادونا چگونه بوده است، اما به نظرم باید آنها و تمام فوتبالی ها متوجه باشند كه شبیه به لیونل مسی نیست. لئو خاصیت های منحصر به فردی دارد.
كاسانو كه در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت و مقابل بارسلونا سابقه بازی دارد، افزود: جلوی بارسا را در همان سال برای كسب جام گرفتیم اما باز هم مسی، بهترین بود. او منحصر به فرد است و توانایی های ویژه ای دارد.
وی در ادامه این مصاحبه بار دیگر به مقایسه مسی و مارادونا پرداخت و اظهار داشت: هر دو بازیكن آرژانتین هستند. مارادونا در طول چهار پنج سال توانست عملكردی خاص داشته باشد ولی مسی در طول ۱۵ سال چنین كارایی داشته و دارد.


منبع:

1399/01/12
22:17:29
5.0 / 5
2990
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است