كیهیل:

ساری مربی لجبازی بود كه هیچ شانسی به من نداد

ساری مربی لجبازی بود كه هیچ شانسی به من نداد

دیجیپا: مدافع سابق تیم فوتبال چلسی به انتقاد از سرمربی سابق خود پرداخت و ساری را مربی لجبازی توصیف كرد.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از ساكرنت، گری كیهیل مدافع باتجربه كه دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را در كارنامه خود دارد، با انتقاد از ساری عنوان نمود كه به دلیلهای غیر فوتبالی نیمكت نشین شده است. او عنوان نمود ساری مربی لجباز و یك دنده ای بود كه شانسی برای تثبیت خود به او نداده است.

گری كیهیل درباره رابطه خود با مائوریسیو ساری و آنتونیو كونته اظهار داشت: داستان من و مائوریسیو ساری نمی دانم از كجا آغاز شد. ما به جام جهانی ۲۰۱۸ رفتیم، به نیمه نهایی رسیدیم و دوره پیش از فصل را از دست دادیم كه بسیار مهم بود. شاید ساری در مورد تاكتیك هایش بسیار پرشور باشد، شاید بیش از اندازه و من همه آنها را از دست دادم و در نیمكت ذخیره ماندم. راستش را بخواهید، در میانه فصل رابطه ما خیلی بد شد و من فكر نمی كنم باردیگر احیا شود. احترام به بعضی از كارهایی كه وی انجام داد دشوار است اما من واقعاً به باشگاه و بازیكنان احترام می گذارم.

رفتارهای ساری واقعا توهین آمیز بود و او هیچ شانسی به من نمی داد تا بتوانم خودم را در تمرینات اثبات كنم. ساری متكبر بود و آن فرصت را به من نداد. در عوض كونته مربی بسیار قابلی بود. او یك مدیر عالی است. هیچ بازیكنی در زمین حضور نداشت كه نقش خودرا نداند. كونته نیز مانند مورینیو خیلی به جزئیات توجه می كرد و موفق بود.

مائوریتسیو ساری از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ با چلسی همكاری كرد و بعد از آن هدایت یوونتوس را بر عهده گرفت.





منبع:

1399/01/17
23:50:58
5.0 / 5
3124
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است