ادعای روزنامه اسپانیایی:

اتلتیكومادرید و سویا مشتریان جدید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران

اتلتیكومادرید و سویا مشتریان جدید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش دیجیپا یك روزنامه اسپانیایی اعلام نمود دو تیم سویا و اتلتیكو مادرید خواستار به خدمت گرفتن سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هستند.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، نشریه «estadiodeportivo» اسپانیا در گزارشی به آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه سویا اسپانیا پرداخته و از گزینه های مدنظر این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی رونمایی كرده است.

این روزنامه با قرار دادن عكس سردار آزمون روی جلد خود و اختصاص عكس و تیتر اول خود به این مهاجم ایرانی، در بخشی از گزارش خود آورده است: «گزینه دیگر در رابطه با سویا هم گران قیمت است. این بازیكن سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است كه كل دوران حرفه ای فوتبالش را در روسیه و در تیم های روبین كازان و روستوف گذراند تا اینكه در ژانویه ۲۰۱۹ تیم زنیت روسیه با ۱۲ میلیون یورو با او تا سال ۲۰۲۲ قرارداد بست. طبق اعلام سایت 'Breakingnews' باشگاه زنیت با عنایت به درخواست های زیادی كه برای آزمون وجود دارد مبلغ ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو را برای فروش وی طلب می كند. باشگاه سویا هم در فهرست پنج باشگاه علاقمند به این مهاجم ۲۵ ساله است. آزمون در فصل جاری ۱۴ گل زده و ۷ پاس گل داده و سایت ترانسفرماركت قیمتش را ۱۴.۵ میلیون یورو تخمین می زند.»
در ادامه این گزارش آمده است: «رقبای سویا برای جذب آزمون می توانند وستهام (انگلیس) اتلتیكو مادرید (اسپانیا)، فیورنتینا و ناپولی (ایتالیا) باشند كه به نظر می آید علاقه دارند سریع تر قرارداد با آزمون را امضا كنند.»

نشریه اسپانیایی حتی نام واسطه انتقال آزمون به سویا را هم «فالی رمضانی» عنوان كرده است كه به صورت دائم با «خاویر ریبالتا» مدیر اسپانیایی تیم زنیت روسیه در ارتباط بوده است.

1399/02/03
13:40:33
5.0 / 5
2716
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است