به رئیس جمهور آرژانتین نامه زدم؛

مارادونا: دستمزد مرا كم كنند اما قرارداد بازیكنانم را كاهش ندهند

مارادونا: دستمزد مرا كم كنند اما قرارداد بازیكنانم را كاهش ندهند

به گزارش دیجیپا اسطوره فوتبال دنیا با اشاره به اینكه چندبار برای رئیس جمهور آرژانتین در ارتباط با ویروس كرونا نامه نگاری كرده است، اظهار داشت: بازیكنان گناهی ندارند كه قراردادشان كم شود.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، دیگو مارادونا سرمربی و بازیكن پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین كه سال جاری هدایت تیم «جیمناسیا» این كشور را بر عهده دارد، در گفتگویی با روزنامه «الاتحاد» امارات به تشریح وضعیتش پرداخت و اعلام نمود كه در ارتباط با ویروس كرونا چندبار با رئیس جمهور آرژانتین مكاتبه كرده است.
مارادونا اظهار داشت: از همه ورزشكاران می خواهم كه تمرین و دعاكردن را رها نكنند چون برای نخستین بار در روی كره زمین همه با یك چالش بزرگ مواجه هستیم.
وی كه در تیم های الوصل و الفجیره امارات سابقه مربیگری دارد، افزود: از وقتی كه خودم را در خانه قرنطینه كرده ام برای نخستین بار است كه با یك رسانه مصاحبه می كنم. احترام و عشق من برای تمام خانواده های اماراتی است چون كه از آنها احساسات هیجان انگیزی گرفتم كه سبب می شود همواره به امارات نگاه پر از محبت داشته باشم. هیچگاه آن روزها را فراموش نمی كنم.
اسطوره فوتبال آرژانتین تصریح كرد: مدتی است كه در خانه خودم هستم بویژه پس از تصمیمات سخت گیرانه ای كه از جانب رئیس جمهور آرژانتین صادر گردیده است.
سرمربی تیم جیمناسیا اضافه كرد: من با مدیر باشگاه صحبت كردم تا پس از این بحران جهانی تمرینات را از سر بگیریم. واقعاً می خواهم با آنها كار كنم. همینطور از رئیس باشگاه خواستم كه قرارداد و دستمزد بازیكنان را كاهش ندهد چون كه آنها در این وضعیت گناهی ندارند. باشگاه اگر خواست می تواند از دستمزد من بكاهد.
مارادونا خاطرنشان كرد: من در خانه ام هستم و فقط یك مربی بدنساز و یك پزشك روزانه به منزلم می آیند تا روند درمانی زانویم را بررسی نمایند.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: نامه هایی را برای رئیس جمهور آرژانتین فرستاده و به او گفته ام كه كاپیتان آرژانتین (مارادونا) برای عبور از این وضعیت در كنار شما است.
سرمربی تیم جیمناسیا درباره اینكه چرا از بازیكنان برای گرفتن تمام قراردادشان حمایت می كند؟ اظهار نمود: من خودم بازیكن بوده ام و پس از بازیگری هم همواره از بازیكنان دفاع كرده ام. آنها همواره به دنبال شاد كردن هواداران هستند. هرجایی كه سرمربی بودم از حقوق بازیكنان دفاع كرده ام. این كار را در تیم های الوصل و الفجیره هم انجام دادم.
مارادونا در انتها ابراز امیدواری كرد كه فوتبال بزودی در سراسر دنیا از سر گرفته شود و از ورزشكاران و فوتبالیست ها خواست كنار مردم كشورشان باشند.

1399/02/04
14:06:47
5.0 / 5
2840
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است