نبی خبر داد:

موافقت فیفا با جدول زمانبندی اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران

موافقت فیفا با جدول زمانبندی اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران

دیجیپا: دبیركل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی از روند اصلاح اساسنامه و برگزاری مجامع لازم از دریافت تاییدیه رسمی فیفا در این خصوص آگاهی داد.



به گزارش دیجیپا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی اظهار داشت: جدول زمان بندی پیشنهادی بمنظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و کدهای انتخاباتی و همین طور برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در ۲۰ آیتم تهیه و در جلسه مورخ ۱۸ فروردین به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید. این جدول در مهلت قانونی به فیفا ارسال شد. متعاقبا در تاریخ ۴ اردیبهشت فدراسیون جهانی فوتبال به صورت رسمی و مکتوب موافقت خودرا درباب اجرای جدول زمان بندی طبق نقشه راه ارسال شده اعلام نمود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: برمبنای تاییدیه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، هیات رییسه فدراسیون با بهره گیری از اختیارات و وظایف ذاتی خود ضمن فراهم نمودن مقدمات قانونی با برگزاری مجامع مورد نظر بمنظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و نهایتا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اقدام خواهدنمود.
نبی در آخر اظهار داشت: کلیه اعضای محترم مجمع اساسا در پروسه قانونی اصلاح اساسنامه مشارکت لازم را داشته و خواهند داشت و می بایست در این راه با بهره گیری از ظرفیت های قانونی، اصلاحات اساسنامه به بهترین شکل صورت گیرد. تابحال نیز طبق ضوابط و قوانین، کمیته حقوقی و تدوین مقرارت در اصلاح اساسنامه بر طبق نظرات دریافتی از اعضاء مجمع در مهلت مقرر و همین طور با رعایت اساسنامه استاندارد فیفا و قوانین و مقرارت کشور، طبق جدول زمان بندی پروسه قانونی را طی نموده و فدراسیون بعد از تصویب اساسنامه متعاقبا مجمع انتخاباتی را برگزار می نماید.


منبع:

1399/02/20
21:14:20
5.0 / 5
2984
تگهای خبر: سایت , فدراسیون , فوتبال , كمیته
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است