نارضایتی فلیك با وجود پیروزی پر گل بایرن

نارضایتی فلیك با وجود پیروزی پر گل بایرن

به گزارش دیجیپا سرمربی بایرن مونیخ از عملكرد شاگردانش در نیمه دوم دیدار برابر فرانكفورت با وجود پیروزی پر گل راضی نیست. او به ستایش از توماس مولر پرداخت.


به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت های بوندسلیگا توانست با نتیجه ۵ بر دو برابر فرانکفورت به پیروزی برسد.
بایرن نه تنها انتقام شکست سنگین دور رفت برابر فرانکفورت را گرفت بلکه اختلاف ۴ امتیازی خود با دورتموند را هم حفظ کرد تا با روحیه خوبی پای به دیدار برگشت برابر این تیم گذارد.
هانس فلیک با وجود پیروزی قاطع تیمش در این دیدار به نظر می آید که از عملکرد بازیکنانش راضی نیست.
سرمربی بایرن در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: از عملکرد تیم در نیمه نخست رضایت کامل دارم و توانستیم هم در حمله و هم در خط دفاعی عملکرد خوبی از خود نشان دهیم در نیمه دوم اشتباهاتی داشتیم و نتوانستیم خوب ظاهر شویم. با آلابا در خط دفاعی خیلی خوب هستیم. پس از آنکه گل سوم را به ثمر رساندیم اشتباهاتی داشتیم که فرانکفورت به خوبی از آنها استفاده نمود. بهرحال شایسته این پیروزی بودیم.
ستاره بایرن مونیخ در این دیدار توماس مولر بود که هم توانست گل بزند و هم پاس گل بدهد.
سرمربی بایرن مونیخ در ستایش از این بازیکن اظهار داشت: مولر نشان داده است که بسیار آماده است. او هم گل می زند و هم پاس گل می دهد. مولر از فضاها نهایت استفاده را می برد و بسیار باهوش بازی می کند.
فلیک درباره دیدار حساس برابر بوروسیا دورتموند اظهار داشت: بازی بسیار حساسی پیش رو داریم. می خواهیم که در این بازی دروازه خویش را بسته نگه داریم و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. من براین باور نیستم که این بازی سرنوشت قهرمانی را مشخص می کند. هنوز تا آخر لیگ بازی های زیادی باقی مانده است.



1399/03/04
23:09:05
5.0 / 5
2471
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است