با وجود تمایل به تمدید؛

صحبت های خبرساز ستاره یوونتوس درمورد حضورش در تیم فوتبال بارسلونا

صحبت های خبرساز ستاره یوونتوس درمورد حضورش در تیم فوتبال بارسلونا

به گزارش دیجیپا بازیكن آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس كه در انتظار تمدید قراردادش با این تیم است، اظهار نظر خبرسازی در مورد بازی كردن برای تیم بارسلونا انجام داده است.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، «پائولو دیبالا» که از فصل گذشته صحبت هایی در مورد جدایی اش از تیم یوونتوس مطرح شده، در تازه ترین مصاحبه خود اظهار نظری داشته که برای وی خبرساز شده است. این بازیکن در جمله ای مبهم عنوان نمود که بازی کردن برای بارسلونا فوق العاده خواهد بود.
اظهار نظر ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس در حالی جنجالی و خبرساز شده که وی تا سال ۲۰۲۲ با این تیم ایتالیایی قرارداد دارد.
دیبالا که با سی ان ان صحبت کرده در این مورد گفته است: واقعیت این است که بارسلونا در سرتاسر دنیا تیمی بسیار بزرگ است و با مسی از آنچه که بوده هم بزرگتر شده. بازی کردن برای بارسا واقعا فوق العاده خواهد بود. ولی یوونتوس هم باشگاه بی نظیری است. باشگاهی بزرگ و سرشار از تاریخ که هم اکنون بازیکنان بزرگی در آن حضور دارند.
البته این بازیکن برای به دست آوردن دل هواداران یوونتوس اظهاراتش را ادامه داده و گفته است: تیم ما آنقدر بازیکن باکیفیت و بزرگ دارد که می تواند دو تیم کامل را به زمین بفرستد. البته بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگی چون رونالدو و بوفون هم یک شانس عالی است.

1399/03/21
20:56:45
5.0 / 5
2262
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است