روزنامه ركورد خبر داد؛

حمله باشگاه پورتو به سمت مهدی طارمی

حمله باشگاه پورتو به سمت مهدی طارمی

به گزارش دیجیپا روزنامه ركورد پرتغال صفحه نخست شماره امروز خویش را به مهدی طارمی اختصاص داده و از شانس بالای پیروزی پورتو در رقابت با بنفیكا، اسپورتینگ و براگا برای جذب این مهاجم ایرانی اطلاع داده است.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، با آخر رقابت های لیگ فوتبال پرتغال تلاش تیم ها برای جذب بازیکنان مدنظر خود سرعت بیشتری گرفته است. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریوآوه در فصل اول حضورش در لیگ پرتغال ۱۸ گل به ثمر رساند و بعنوان آقای گلی مشترک دست یافت.
این مهاجم ایرانی حالا یکی از نفراتی است که در نقل و انتقالات پرتغال در کانون توجه قرار دارد و تیم های بزرگ پرتغالی رقابت پنهان و آشکار خویش را برای خرید او از ریوآوه شروع کرده اند.
هرچند از تیم براگا با هدایت «کارلوس کارواخال» بعنوان گزینه جدی مقصد طارمی یاد می شد اما روز گذشته روزنامه «ojogo» پرتغال از علاقه باشگاه اسپورتینگ لیسبون به جذب طارمی و «نونو سانتوس» دو بازیکن تیم ریوآوه اطلاع داد. البته این روزنامه تاکید کرده بود که خرید این بازیکنان مبلغ بالایی را طلب می کند.
امروز هم روزنامه «record» یکی از معتبرترین نشریات ورزشی پرتغال و اروپا جلد اصلی خویش را با عکس و تیتری از مهدی طارمی و سانتوس بسته و خبر از حمله پورتو به سمت این دو بازیکن داده است.

این روزنامه اعلام نمود باشگاه پورتو برای جذب طارمی تیم های بنفیکا، براگا و اسپورتینگ لیسبون را شکست می دهد.
طبق ادعای رکورد، «پینتو داکاستا» رئیس باشگاه پورتو در این رقابت خواستار پیشی گرفتن از دیگر تیم های مدعی برای جذب طارمی و سانتوس شده است؛ دو بازیکنی که با عملکرد خوب خود در فصل گذشته در تیم ریوآوه بازار نقل و انتقالات را تحت تأثیر خود قرار دادند.
روزنامه رکورد از این دو بازیکن بعنوان «الماس» یاد کرده است.

1399/05/14
14:18:21
5.0 / 5
1916
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است