كاسورلا:

ژاوی مربی بارسلونا خواهد شد

ژاوی مربی بارسلونا خواهد شد

ستاره اسپانیایی السد قطر به ستایش از ژاوی پرداخت و اصرار كرد كه او روزی هدایت بارسلونا را برعهده خواهد گرفت.


به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از الرای، سانی کاسورلا یکی از خریدهای بزرگ السد بود که از ویارئال به این تیم پیوست. کاسورلا خیلی زود در لیگ ستارگان قطر و السد جا افتاده و امیدوار است که بتواند جام های زیادی به دست آورد.
او اظهار داشت: من به اینجا آمده ام تا جام های زیادی را کسب کنم. ما تیم بسیار عالی و مربی کاربلدی به نام ژاوی داریم که من شناخت بسیار خوبی از او دارم. ژاوی در آینده به مربی بزرگی تبدیل خواهد شد.
کاسورلا افزود: ژاوی تمام دوران بازیگری خود در اسپانیا و اروپا با پیراهن بارسلونا به میدان رفت. او فرد بسیار مهمی در باشگاه بارسلونا است و اطمینان دارم که روزی هدایت این تیم را برعهده می گیرد و این در بهترین زمان خواهد بود.
این هافبک اسپانیایی درباره برگزاری جام جهانی 2022 در قطر اظهار داشت: به نظرم جام جهانی 2022 استثنایی خواهد بود. قطر بسیار عالی آماده میزبانی از این رقابت بزرگ شده است. می دانیم که جهان با معضل بزرگی به نام کرونا روبه رو شده و امیدواریم که هر چه سریع تر چاره ای برای این ویروس پیدا شود تا پیش از جام جهانی همه چیز به روال عادی خود برگردد. من خیلی از زیر ساخت ها و ورزشگاه ها و امکانات قطر را دیده ام و همه چیز بسیار عالی است.



1399/07/29
01:14:22
5.0 / 5
1264
تگهای خبر: بازی , باشگاه , تیم , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است