ژاوی به پرداخت ۱۸ هزار دلار محكوم شد؛

جریمه النصری ها به علت تخلف پس از بازی با پرسپولیس

جریمه النصری ها به علت تخلف پس از بازی با پرسپولیس

به گزارش دیجیپا كمیته انضباطی كنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه النصر عربستان و دو بازیكن این تیم را به علت اتفاقات بازی با پرسپولیس جریمه كرد.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، آرای جدید کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب اعلام گردید.
بخشی از این آرا در ارتباط با باشگاه النصر عربستان و اتفاقاتی است که در بازی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها با پرسپولیس رقم خورده است؛ دیداری که پرسپولیس موفق شد در ضربات پنالتی پیروز و راهی فینال آسیا شود.
«اسامه یوسف» بازیکن تیم فوتبال النصر پس از بازی با پرسپولیس از شرکت در مصاحبه فوری با درخواست AFC خودداری کرد. این بازیکن مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه شد که البته AFC مبلغ ۷، ۵۰۰ دلار از این جریمه را به مدت دو سال به حالت تعلیق در آورده است.
«حمدالله عبدالرزاق» بازیکن تیم النصر هم به علت عدم شرکت در نشست خبری پس از آخر بازی مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه شد که ۷۵۰۰ دلار از این جریمه تا دو سال تعلیق شده است.
باشگاه النصر هم به علت تکرار عدم شرکت بازیکنش در مصاحبه فوری پس از مسابقه، مبلغ ۱۲ هزار و ۵۰۰ دلار جریمه شده است. النصر باید ۶۲۵۰ دلار از این جریمه را پرداخت کند و مابقی این مبلغ تعلیقی است.
از دیگر جریمه های قابل توجه کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا، محکومیت ۱۸ هزار و ۷۵۰ دلاری «ژاوی هرناندز» سرمربی تیم السد است که به علت عدم شرکت در نشست خبری پس از بازی با العین برای این مربی اسپانیایی در نظر گرفته شده است.
AFC همینطور جریمه هایی را برای باشگاه الدحیل قطر هم در نظر گرفته است.

1399/08/21
22:09:31
5.0 / 5
1006
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است