زیدان:

درگذشت مارادونا فقدان بزرگی است

درگذشت مارادونا فقدان بزرگی است

سرمربی رئال مادرید درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین را فقدان بزرگی برای جهان و دنیای فوتبال عنوان نمود.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید چهارشنبه شب در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا با دو گل اینتر را شکست داد. زین الدین زیدان در نشست خبری حاضر شد اما ابتدا از سرمربی فرانسوی درباره درگذشت ناگهانی دیگو مارادونا سوال شد. او اظهار داشت: یک فقدان بزرگ برای جهان و دنیای فوتبال است. من سال ۸۶ را در ذهنم ثبت کرده ام. در آن زمان ۱۴ ساله بودم. او خاص بود. الگویم فرانچسکولی بود اما مارادونا بازیکنی بود که همه دوستش داشتیم. او فوق العاده بود. از شنیدن خبر درگذشتش خیلی ناراحت شدیم.
زیدان درباره پیروزی شب گذشته تیمش اظهار نمود: بازی خیلی خوبی از آغاز به نمایش گذاشتیم. تیم کاراکتر داشت و جدی بود. می دانستیم که سه امتیاز مهمی برای ما است. ما بهترین چهره خویش را نشان دادیم. بازی خیلی خوبی بود که آن اهمیت دارد. برای بازیکنانم خیلی خوشحالم آنها زمانی که باید واکنش نشان دهند این کار را می کنند.
سرمربی رئال مادرید اضافه کرد: برابر ویارئال هم در شروع هفته فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و شایسته کسب سه امتیاز بودیم. باید در میدان با تمام وجود بازی کرد. شنبه و چهارشنبه این کار را کردیم. برابر اینتر شایسته پیروزی بودیم و تا آخر کنترل بازی را در اختیار داشتیم.
سرمربی فرانسوی در انتها اظهار نمود: به خاطر این که بازی داشتیم کمی خسته ام. من خوشحال هستم اما نباید فراموش نماییم با خبر تلخی روبرو شدیم. در ارتباط با بازی بازیکنانم خیلی راضی و خشنود هستم.




منبع:

1399/09/07
13:13:05
5.0 / 5
822
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , سرمربی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است