كری خوانی كره ای ها پیش از فینال بطور قطع پیروز می شویم

كری خوانی كره ای ها پیش از فینال بطور قطع پیروز می شویم

دیجیپا: یک سایت کره ای پیش بینی نمود که اولسان با شکست پرسپولیس، برای بار دوم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از سایت munhwa کره، اولسان هیوندای به دنبال دومین قهرمانی بدون شکست در لیگ قهرمانان است و شانس بالایی برای رسیدن به این هدف دارد.

اولسان هیوندای دومین قهرمانی بدون شکست تاریخ لیگ قهرمانان فدراسیون فوتبال آسیا (AFC) را به چالش می کشد. اولسان ساعت ۱۹ (به وقت کره) در آخرین بازی برابر پرسپولیس (ایران) در ورزشگاه الجنوب قطر به میدان می رود. اولسان که در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد در سال ۲۰۱۲ قهرمان بدون شکست لیگ قهرمانان شده است و مصمم است که بعد از هشت سال باردیگر همچنین ظاهر شود. اولسان بعد از ۴ پیروزی و ۲ تساوی در مرحله گروهی ۲۰۱۲، در نهایت با (۱۰ برد و ۲ تساوی) قهرمان شد. سال جاری آنها ۹ بازی متوالی بدون شکست (۸ برد و ۱ تساوی) با ۵ پیروزی و ۱ تساوی در مرحله گروهی و ۳ پیروزی در مسابقات حذفی را تجربه کردند. پرسپولیس در مرحله گروهی ۳ برد، ۱ تساوی و ۲ باخت و در مسابقات حذفی ۲ برد و ۱ تساوی داشته است.

قدرت اولسان بر پرسپولیس کاملا واضح است. اولسان در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به صورت متوسط ​​۲.۳۳ امتیاز در هر بازی (در مجموع ۲۱ گل) و ۰.۶۷ امتیاز داشته در حالیکه پرسپولیس ۱.۳۳ امتیاز (در مجموع ۱۲ گل) داشته است.

اولسان دارای گزینه های مختلف حمله است. جونیو و جانسون که بهترین گلزنان لیگ هستند امید اول گلزنی تیم محسوب می شوند. در حالیکه یون بیت گارام با چهار گل در رده ششم قرار دارد.

مربی اولسان گفته که من برای تفریح ​​به اینجا آمدم و حتی در شرایط دشوار هم خنده ام را از دست ندادم. مسابقه نهایی آخرین بازی است که با بازیکنان اولسان بازی می کنم، ازاین رو اساسا پیروز می شوم و به کره برمی گردم.

پرسپولیس "بهترین گلزن خود را" ندارد. عیسی آل کثیر، بهترین گلزن تیم (چهار گل) در مرحله یک چهارم نهایی در ماه سپتامبر، به مدت شش ماه محروم شد. احسان پهلوان، هافبک اصلی و وحید امیری به علت محرومیت در این دیدار نیستند. مدافع اصلی، شجاع خلیل زاده هم به الریان رفته است.

پرسپولیس همینطور ۱۹ روز است که بازی نکرده و نگرانی هایی هست که این تیم روحیه جنگیدن را از دست داده است.





منبع:

1399/09/25
15:48:33
5.0 / 5
1044
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است