واكنش بوفون به احتمال جدایی اش از یوونتوس

واكنش بوفون به احتمال جدایی اش از یوونتوس

به گزارش دیجیپا سنگربان با تجربه یوونتوس به احتمال جدایی یا تمدید باردیگر با یوونتوس واکنش نشان داد. او درباره درگیری اخیر زلاتان و لوکاکو هم صحبت کرد.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از رای اسپورت، بوفون با تجربه بازیکن حال حاضر فوتبال ایتالیاست. بوفون در دیدار برابر اسپال در ترکیب اصلی یوونتوس به میدان رفت. او جشن تولد ۴۳ سالگی خویش را برگزار کرد.

او اظهار داشت: همچنان از انگیزه بالایی برخوردار هستم. باید با قدرت ادامه دهم. من رکورد دار در این حوزه نیستم و هستند بازیکنانی که با بیشتر از این سن و سال هم بازی می کنند. من استثنا نیستم. می توان سنتی را که درباره سن و سال بازیکنان وجود دارد شکست.

بوفون درباره این سوال که آیا با یوونتوس تمدید خواهد کرد، اظهار داشت: فعلا به این مورد فکر نمی کنم. فردی مانند من که ۴۳ سال عمر دارد فقط باید به فردا فکر کند نه یک سال دیگر. می خواهم از ۴۳ سالگی خود لذت ببرم و این همه چیزی است که می خواهم.

بوفون درباره درگیری زلاتان و لوکاکو هم اظهار داشت: نباید چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ دهد اما وقتی رخ داد باید در همان چارچوب بماند. چنین برخوردهای گاهی اوقات رخ می دهد. انسان در حالت عادی چنین سخنانی را بر زبان نمی آورد و به همین خاطر من آنرا بزرگ نمی کنم.




1399/11/09
12:52:31
0.0 / 5
677
تگهای خبر: بازی , بازیكن , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است