سوارس دومین بازیكن موثر دوران سیمئونه

سوارس دومین بازیكن موثر دوران سیمئونه

دیجیپا: هواداران مهاجم اروگوئه ای را دومین بازیکن موثر دوران سرمربی آرژانتینی در اتلتیکومادرید می دانند.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، اتلتیکومادرید، باشگاه و هواداران از عملکرد خرید بزرگ تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی خوشحال هستند. از لوییس سوارس صحبت می نماییم که مهره کلیدی برای اتلتیکو صدرنشین لالیگا بشمار می رود. گل های مهاجم اروگوئه ای به خصوص در بازی های اخیر برای روخی بلانکو حیاتی بودند چون پیروزی یا تساوی را برای این تیم به ارمغان آوردند.
سوارس بهترین گلزن کنونی این فصل لالیگا در کنار اِن
نصیری با ۱۲ گل است. او تنها به ۱۸ ضربه در قالب نیاز داشت تا بتواند این تعداد گل را به ثمر برساند یعنی ۶۶ درصد ضرباتش موثر بودند. مهاجم اروگوئه ای بهترین شروع را در دوران ورزشی اش داشته است. نه در لیورپول، نه آژاکس، نه خرونینخن و یا بارسا نتوانسته بود در ۱۵ بازی نخست این تعداد گل به ثمر برساند.
طبق نظرسنجی موندو دپورتیوو در دوران دیگو پابلو سیمئونه در اتلتیکو تنها یک بازیکن تاثیرگذارتر از سوارس بوده است. کاربران این سایت رادامل فالکائو را بالاتر از مهاجم اروگوئه ای دیدند. در فصلی (۱۲-۲۰۱۱) که سرمربی آرژانتینی از نیم فصل هدایت قرمز و سفیدپوشان را بر عهده گرفت فالکائو فوق العاده عمل کرد، ۳۶ گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد. او شش بار دبل و دو هت تریک کرد.
فالکائو ۵۱.۸ درصد آرا را به خود اختصاص داد و سوارس با ۳۷.۶ درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. بازیکن بعدی فرناندو تورس است که با ۴.۵ درصد در رتبه سوم دیده می شود. تنها نباید به این آرا بسنده کرد. باید عملکرد سوارس را هم در نظر گرفت. او میانگین ۰.۷۹ درصد گل در هر بازی را به ثبت رسانده و بالاتر از ۰.۸۲ درصد فالکائو قرار دارد. مهاجم اروگوئه ای آمار بهتری نسبت به دیگو کاستا و آنتوان گریزمان به ثبت رساند.




منبع:

1399/11/11
21:47:09
0.0 / 5
721
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است