بسكتبالیست خارجی در راه پتروشیمی

بسكتبالیست خارجی در راه پتروشیمی

به گزارش دیجیپا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسكتبال ایران یك بازیكن خارجی دیگر جذب می كند تا باز هم تركیبش را تقویت كند.


به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا، پتروشیمی صدرنشین لیگ برتر بسكتبال كه تا مرحله پلی آف تنها یك باخت را تجربه نمود و همه حریفانش را شكست داد تصمیم دارد بازهم در بازیكنان خارجی اش تغییر تولید كند و به دنبال تقویت تركیبش است.

دومینك جونز، گارد آمریكایی است كه بعد از جدا شدن از لیگ چین گفته شده به تركیب مدافع عنوان قهرمانی اضافه می گردد تا پتروشیمی قدرتمندتر از قبل در لیگ به میدان برود.

این گارد راس ۲۹ ساله فصل جاری را با تیم جیانگسو تونگشی و در كنار صمد نیكخواه بهرامی آغاز كرد و بعد از جدایی از لیگ چین با پتروشیمی مذاكره كرده و در صورت توافق نهایی از مرحله نیمه نهایی در تركیب تیم جنوبی به میدان می رود.

دومینیك جونز سابقه حضور در لیگ ایران را دارد و فصل قبل برای دانشگاه آزاد بازی می كرد.

با حضور جونز در تیم پتروشیمی، فیلیپ ویدونو فوروارد بلغاری از پتروشیمی جدا می گردد.

هم چنین گفته شده كادرفنی پتروشیمی به دنبال تعویض بازیكن پست پنج هم هست و در حال بررسی گزینه های جایگزینی میرزا بگیچ است. بگیچ این فصل به پتروشیمی پیوست و همان ابتدا صدمه دید اما با وجود مصدومیت در ایران ماند و پس از چند ماه اخیرا برای تیمش بازی می كند كه نتوانسته رضایت كادرفنی پتروشیمی را جلب كند و به احتمال زیاد این تیم را ترك می كند.

پیش از این ویلی وارن، گارد آمریكایی هم در پتروشیمی حضور داشت كه از این تیم جدا شد.



 

1396/10/16
18:31:56
5.0 / 5
5238
تگهای خبر: بازی , تیم , لیگ برتر , بازیكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است