لیورپول با پول فروش كوتینیو چه می كند؟

لیورپول با پول فروش كوتینیو چه می كند؟

دیجیپا: اسكای اسپورتس بررسی نموده كه لیورپول باید پول هنگفت حاصل از فروش كوتینیو به بارسلونا را چطور خرج كند تا برای تیم موثر باشد.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، فیلیپه كوتینیو، ستاره برزیلی سابق تیم فوتبال لیورپول بالاخره در ازای ۱۴۶ میلیون پوند انتقالش به بارسلونا را قطعی كرد و قراردادی برای مدت ۵ سال و نیم امضا كرد. حالا هواداران معترض تیم انگلیسی و كارشناسان تمركزشان را روی لیورپول گذاشتند كه چطور می‎خواهد این پول را خرج كند. به خصوص كه دنی مورفی، هافبك سابق قرمزها روی خرید یك دروازه‏ بان جدید برای جانشینی سیمون مینیوله و لوریس كاریوس تاكید كرده است.
مورفی همینطور سفارش كرده كه لیورپول باید برای خرید سانچس از آرسنال اقدام نماید كه قراردادش این تابستان به آخر می‏ رسد. او مدعی شده لیورپول یا قصد قهرمانی در لیگ را دارد و یا می‎خواهد خیلی آهسته و با سرعت پایین پیشرفت كند و تبدیل به یكی از تیم‎هایی شود كه به صورت مداوم جزو ۴ تیم بالای جدول است. اما برای هر دوی این تصمیم ها می‎توان یك اقدام مشترك انجام داد.
باید این تیم به الكسیس سانچس پیشنهاد دهد و او را تبدیل به رهبر تیمش كند. همینطور نیاز است كه لیورپول یك هافبك خوب بخرد، حتی پس از خرید نبی كیتا. یكی از گزینه‎های این تیم می‎تواند خرید ماركو وراتی باشد، بازیكنی كه در پاری‎سن ژرمن بازی می‎كند و شاید تیم فرانسوی مجبور شود او را به خاطر برقراری تعادل مالی در تیم بفروشد.
چیزی كه واضح است این است كه لیورپول می‎تواند خودش را ثابت كند كه با گذشته فرق كرده و پول فروش كوتینیو برای همه مبهم نماند، این تیم اگر می‎خواهد در جمع بزرگان باقی بماند باید هزینه كند و بازیكنان خوب بخرد.

1396/10/19
23:21:03
5.0 / 5
4553
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است