سرمربی هاوش گنبد: با سرویس های خوب خط حمله پیكان را از كار انداختیم

سرمربی هاوش گنبد: با سرویس های خوب خط حمله پیكان را از كار انداختیم

دیجیپا: سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد با اشاره به دریافت بخشی از مطالبات مالی اظهار داشت: تنها خواسته ما از مسئولان شهر گنبد حمایت است.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا، رامین بابایی بعد از كسب پیروزی پرارزش ۳ بر ۲ برابر پیكان تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال، در جمع خبرنگاران درباره این بازی اظهار نمود: بازی سنگین و خوبی بود. از بازیكنانم به خاطر انجام یك بازی بدون هراس تشكر ویژه می كنم و اینكه تا لحظات پایانی جنگیدن برایم لذت بخش بود. در ست پنجم زودتر هم می توانستیم به پیروزی برسیم اما كمی بی تجربه بودیم اما خوشبختانه برنده بازی شدیم. اساس كار ما در بازی برابر پیكان زدن سرویس های خوب بود چون كه پاسور حریف فردی به نام سعید معروف است و آنالیز او كاری دشوار است. این پیروزی را به همشهریانم تقدیم می كنم.

سرمربی تیم هاوش گنبد اضافه كرد: من بعد از آمدن به این تیم تنها می خواستم كه در لیگ بمانیم اما بعد از برد برابر شهرداری ورامین و با انگیزه ای كه گرفتیم، به پلی آف هم امید داریم.

بابایی در انتها درمورد مشكلات مالی تیم هاوش اظهار داشت: خوشبختانه بخشی از مطالبات مان را دریافت كرده ایم و تنها خواسته ما از مسئولان شهر این است كه این بازیكنان جوان را حمایت كنند. از مدیرعامل تیم هم به كه تنهایی برای تیم خرج می كند، تشكر می كنم. ما نیاز به حمایت داریم چون كه بازی های سخت مان در هفته های آتی در پیش است.




1396/10/21
19:58:30
5.0 / 5
4529
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است