گاتزتا مدعی شد؛

خبر خوش برای رئال، ایكاردی از شرایط اینتر خسته شد

خبر خوش برای رئال، ایكاردی از شرایط اینتر خسته شد

دیجیپا: مائورو ایكاردی كه عملكرد درخشانی در لیگ ایتالیا داشته هیچگاه نتوانسته در لیگ قهرمانان اروپا بازی كند و این مورد سبب شده تا به ترك تیم اینتر فكر كند.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت در گزارشی از احتمال پیوستن مائورو ایكاردی از تیم فوتبال اینتر به رئال مادرید نوشته است. در این گزارش آمده موضوعی كه شانس پیوستن ایكاردی به رئال را بیشتر می‎كند این است كه اینتر شاید به لیگ قهرمانان سال آینده راه پیدا نكند و ایكاردی به خاطر این آرزو تن به عوض كردن تیمش خواهد داد.
این روزنامه نوشته ملی‎پوش آرژانتینی دیگر تحمل عدم حضور در لیگ قهرمانان را ندارد و آخرین فرصتی كه به تیم داده تابستان پیش رو است. این بازیكن در ۱۷۶ بازی در لیگ ایتالیا ۹۹ گل برای تیمش زده و با این حال هیچگاه در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته است.
ماه آینده ایكاردی ۲۵ ساله می‎شود و نمی‏ خواهد بیشتر از این برای بازی كردن در لیگ قهرمانان منتظر بماند. گاتزتا مدعی شده رئال مادرید مدت‎هاست كه این بازیكن را مد نظر دارد و حاضر است در ماه ژوئن ۱۱۰ میلیون رقم فسخ قرارداد او را پرداخت كرده و لباس سفید را بر تنش كند.
از طرفی اینتر باید برای این كه مانع این كار شود همه تلاشش را برای رسیدن به لیگ قهرمانان بكند تا شاید با این شرایط بتواند مانع از جدایی ستاره جوانش شود. اگر ایكاردی بخواهد در اینتر بماند باید قرارداد جدیدش را امضا كند و در قرارداد جدید رقم فسخ قرارداد او ۲۰۰ میلیون یورو در نظر گرفته شده است. همینطور طبق این قرارداد او می‎تواند دستمزد سالانه ۹ میلیون یورو بگیرد.

1396/10/22
22:53:24
5.0 / 5
4975
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است