شکایت رونالدو از باشگاه یوونتوس

شکایت رونالدو از باشگاه یوونتوس

دیجیپا: وکلای کریستیانو رونالدو معتقدند که کریستیانو رونالدو بابت مدت حضورش در یوونتوس مبلغ 19.5 میلیون یورو از این باشگاه ایتالیایی طلب دارد.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی النصر بعد از سه فصل حضور در تیم «یوونتوس» ایتالیا در سال ۲۰۲۱ به منچستر یونایتد رفت و یک سال بعد هم راهی لیگ فوتبال عربستان و تیم النصر شد. هرچند رونالدو دیگر در یوونتوس حضور ندارد اما درگیری های دو طرف بر سر مسائل مالی همچنان ادامه دارد.
رونامه ایتالیایی «گازتا دلو اسپورت» در خبری اعلام نمود که کریستیانو رونالدو مقابل باشگاه سابقش اقدام قانونی انجام داده و مدعی شده است مبلغ ۱۹.۵ میلیون یورو از این باشگاه ایتالیایی طلب دارد. از طرف دیگر هم این باشگاه یوونتوس معتقد می باشد رونالدو حق ندارد چنین مبلغی را مطالبه کند برای اینکه در تابستان ۲۰۲۱ وقتی به منچستریونایتد رفت عملاً از دستمزد معوق خود صرف نظر کرد.
به گزارش این روزنامه، دو طرف به مراحل پایانی دعوای حقوقی خود رسیده اند و امروز چهارشنبه بیانیه پایانی خودرا به دادگاه حکمیت ارائه خواهند کرد.
«گازتا دلو اسپورت» همین طور گزارش کرده است که ممکنست در ماه ژانویه یک جلسه دادگاه دیگر هم برای رسیدگی به این پرونده اجرا شود اما این امر هنوز مشخص نیست. با اینحال دادگاه مقرر است رأی خودرا در آوریل ۲۰۲۴ اعلام نماید.

1402/10/01
13:24:48
5.0 / 5
357
تگهای خبر: باشگاه , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است